Mandarinkaffe

Hej först o främst! länge sen jag blogga,hänt så mycke? nee de kan jag inte påstå. I helgen va Simon o jag ut till nagu. Nu idag så är simon hemma med mig :) vart en strålande dag,lika strålande som solen skiner just nu :) Steg upp 8 med simon så vi har haft en liten sovmorgon :) va riktigt skönt för jag vakna flera ggr inatt! morr

Vad jag menar med rubriken:D så medans jag stod o laga smörgåsar åt mig o simon imorse så hade han passa på o sätta en mandarinbit i kaffe åt mig.. Tyckt också att kaffet smakade konstigt sista slurpen så jaa där va dendär jädrans biten o de var riktigt nära på att jag sku haft den enda ner i halsen... Tur att reflexen va på plats! :) o tur med lädersoffa ;D hade ju kaffet överallt :D:D
Och när jag visa biten åt simon så skratta han bara,,Jahass tänkt jag bara :) liten skojjus!:) <3

Idag så tar vi dagen som den kommer,inget planerat så det blir vad som faller oss in :)

Bykmaskinen snurrar, gårdagens o denna morgons disk är diskad! Mat har vi också ätit så nu är det upp till simon om han vill sova eller inte, hoppar runt än så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0