Lilla Gulle 2 år idag <3<3

Idag är det full rulle, nu kaffe o ätbart till,sen duschen. Fixa opp mig, sen butiken sen STÄDA.. Sen slutfinishen på det goda som vi bjuder på! sen kl 15 så har vi rådgivning..O sen äntligen hem o börja kalasa! :) 17.30 skola för min del :)

Vet int när min dag sku vart såhär fullproppad med en massa??

Natten till 7.3.2010 kl 4.25 kom Simon vägde 2,520g och 47cm. En liten gosse <3 Känslan att få bli mamma va helt underbar <3 underbar fortfarande <3 :)



Simon vakna 4 inatt och jag med fasa märkte att han höll på o skrapa sig en massa..Uss jisses dendär torra huden,va bara o sätta salva på fast ögona sved o skrek att få stängas igen. Men efter salvabehandligen så va ju han pigg.. Satte på datorn och en film,,såg han lugnt på.. Jag somna,,suprise..sen har han gått o väckt pappa M iställe tydligen!! :D:D "mamma är tråkig"
Sen när jag stiger upp ligger lilla gubben o snarkar på soffan.. Höhh :D Så de blev o väcka honom o lagade oss färdiga för dagis. Vart på strålande humör på morgonen. när vi kom till dagis fick hans jämnåriga kompis  en dunderkram. O den känslan att se hur dom två diskuterar och kramas och är polare så är underbart :)
Och inte nog med det fick jag en puss o kram innan jag begav mig därifrån.. Här sitter jag nu o ser hur klockan tickar..Bäst o sluta här o börja med allt :)

Ni får ha en bra dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0