Vill ha min htc tillbaka nu!

Nog är det ju bra då man är sååå smart o lämnar sin telefon i samma rum där Simon ligger o sover. Bra iaf att man gick o kolla om han var vaken, då jag lurar in så drar han på flinet bara o visar telefonen... o denna telefon som jag har i användningnu  får jag int någo skärmlås på!
så tre samtal till en kompis,o så ha han lagat en ny kontakt i telefonen åt mig med en nummer som inte existerar.
Bra att  vännen i andra ändan förstod att det var Simon som ringde! :) men roligt hade hon :D:D o jag med,man kan ju inte låta bli o skratta åt hela saken :D:D
På htc har jag då skärmlås just för att sånahär saker inte ska inträffa :D men den på lagning nu,kameran hade gett opp,nåra smällar för mycke i backen säkert ;)

Snart ska vi bege oss ut o gå lite! bara tagit det lugnt idag. Imorgon e de dagisrullians o M ska återvända till jobbet igen efter en lång paus! :) Själv vet jag inte rikit va jag ska göra?! förutom då fylla i mina papper till mitt handledningsmöte på tisdag!
Och eventuellt ringa o fråga när jag ska ta nästa blodprov,o hoppas att skite i kroppen försvunni nu,men har på känn att de int gjort det :/ men då blir de tyks o hoppeligen sku då den antibiotikan hjälpa!! :)

Lagade fisksoppa nästan direkt då jag steg upp idag,länge sen man gjorde det,senast i somras! blev rikit lyckat men de va endå någonting som fattades,säkert vit vine som fattades! who knows? :D;D

Nu slurpa i sig kaffe,sen ut!! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0