Vilken dag! tung men äntligen över.

Va inte mycke sömn inatt,vakna sådär fyra tiden,men gav opp o steg upp vid  fem halv 6 tiden, simon vakna jätte tidigt han med,men han hade rivi av sig byxorna o skrapat sig redigt på benena. Vid halv sju tiden for sen gossarna ut till fammo i skärgården,hon behövde få bastun på plats. O ville ju oxå ha Simon dit :) Halv nie for jag o tog en tupplur,sovde helt ok,drömde massor.. vakna många ggr.. Men halv två tiden steg jag sedan upp,hoppa fort i duschen o sen satt jag kaffe på,musik fullt på..o sen börja montera matias nya skrivbord! o lite plockade bort såntdär onödigt skit han hade där... Sen gav jag opp med det o tänkt att han får städa det själv,så satt mig ner med kaffemuggen o montera upp det nya,Kiva va det trots att man gjorde ett ynkligt fel :))) så man fick ju skruv opp en hel sak. ;)

Sen kom gossarna hem, sen blev de lite mat, bykt lite,vikt in en massa kläder i skåpe..städat lite :) nu räcker det för idag,bara kvällsrumban kvar.
Sen blir det nog sova för mig,är så otroooligt trött!!! Fast det är lördag. Men den viker inte av så mycke från alla veckodagar för min del så orkar inte bry mig mera :))) lördag e som onsdag torsdag u name it.... :);)

Nu kvällsrumban,SEN nati nati!

Simon o jag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0