Växtvärk..Mardröm. Skrik och tårar

efter värk o tårar o tusen skrik så sitter min lilla o ser på bamse. Snart ska jag ta o pröva om vi sku få sovit ennu före vi ska upp. Usch dendär växtvärken..mardröm säkert tillika då han först lugna ner sig men sen skrik igen. Fick bara ge mig denna natt,kämpa en timme tills jag hörd hur hans mage börja kurra. Så nu åt vi lite riisifrutti o varm mjölk på! så hoppas de nu att de lugna ner sig <3

Gick o la oss 20.30 så vet int om jag får nån sömn mera,vakna ju endå före Simons, sådär 01.00 va klockan då jag vakna o jag va pigg o undra va faasen detta var nu då jag tänkte sova länge! meeen neeej denna natt hade andra planer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0