Torsdagkväll med dom bästa!:)

Igår då så va vi till Åbo o bowla med R,M E&O. Hade inte bowlat på jätte länge så det va jätte kul trots att inga "stilen" såg så bra ut :D:D Men kul hade vi! jag iaf :))) sen va vi hungriga o gick till Bremers o åt maaaat! o jag blev ju förstås int mätt på min hamburgare så lekte lite slakshink o åt lite av den andres som inga orka äta upp allt..Sen va jag nog MÄTT! :) sen gick vi till M o bara satt o chilla o diskuterade ett o annat! o njöt av hennes margaritaaaas :P:P Längtade till sommaren då man drack det :) gott o läskande! :) sen va det eftersläpp men den skippa jag, o körde hem glad o nöjd till pojkarna som sovde så sött!<3

Sen vakna jag av väckarklockan o den sku jag bara velat kasta åt fanders,USCH SÅ irriterande de va o hör den ringa :/ nååå...
Sen hade jag en gulliger liten en som kom upp i sängen brevid mig o myste lite innan han fick morgonmål o for till dagis med pappsen :)

Steg upp 14 tiden o njuter nu av mitt morgonmål o kaffe medans jag skrev detta! :)

Snart ska jag gå efter min käre son. Idag blir det nog bara hemmafredagsmys <3

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0