Ny vecka nya utmaningar!

Första utmaningen va imorse,,stiga opp! :D Va inte sådär bara för mig idag... Så e det då man fastnar i en bok. Men skulle tidigt upp idag då vi sku komma hem,o Simon sku ju till dagis. Läser en bok som heter "såld".. Helt grym o bara tanken att sånt händer i verkligheten får en o må illa.. Rekommenderar att läsa! Men den är väldigt stark i sina handlingar.
Natasja T,Vera Efron - Såld.


Nu blir det lite byk i maskin,ta en till kopp kaffe o börja meddela mitt nya tfn till myndigheter o vänner sen packa lite upp efter skärgårdsvisstelsen! :) Har min gamla tfn ibruk en vecka till men sen e det nytt nummer som gäller för mig! :)


Det är väl bara o börja denna måndag då! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0