Man blir så trött..

man blir lovad jobb hit o dit o eventuellt dit, men fick ett mail idag o blev nekad till dom ställena..helt ärligt,imorrn far jag dit jag bord farit föör lääänge sen! där va dom bara glada att jag dök upp senast,hoppas det imorgon också!!tummarna upp nu :)

Idag så ha man städat så att man våga släppa in mamma o pappa ;) sett på en finer serie,och ätit gott! en trevlig dag ha det vart! :)

Härligt nu igen då lilla gubben slipper till dagis! han e så otroooligt glad o fara o leka o va med andra! och humöret är rätt så bra när han kommer hem,trött o famis men endå glaaaa :) Idag badade vi,han ville int ens komma upp därifrån,lite ledsna va vi men det gick över, åt gröt o härma djuren i boken som vi läste!han skratta något då jag försöka härma paddorna..hmm ;)

Nu ligger han o SNARKAR o jag får ingen sömn :)


Sitter nu och ser på bilder när min lilla va liiiiiteeen <3 va en härlig tid :)



vid 9 månader :)


Hej på dig! :)


Finns inget bättre o vara mamma! <3 finns många drömmar som krossats men inte denna :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0