Höghus grannar

Ja vad ska man säga o var ska man börja??

Vart mycke om sophanteringen,o ljudligt på helgerna.. (bor en heldel äldre i detta hus)Men idag så fick jag en föreläsning om miljön.. Jag o simon tog bilen imorse då det var så förbenat kallt! o vi gick ut lite tidigare så bilen sku få gå ett tag innan vi kör iväg.. Int vill jag ju kör med en kall motor o förstör den int!.. O rutorna var ju isade o dålig skrapa har man å :/ Nååå men idag så fick man skulden för att jag förstört miljön,"kommer avgaser in på balkongerna,o vi gamla är så känsliga" och miljön mår inte bra om man har bilen o gå för länge.....

SOM OM JAG RÄDDAR MILJÖN om jag helldre sku kört med kall motor eller gått med simon till dagis..näe..lilla jag i denna värld är som att leta en myra i en myrstack!!!

Nej se mig i rumpan endå... !!! Man kan ju inte annat än stå o skratta åt sånahär dumma ideer!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0