Gomorgon!

Igår då hade man sitt första handledningsmöte med lärarn! jag bara väntar på att få börja göra någonting!!:)
Jag for dit 17.30 o kom därifrån 19 tiden :D o va den timmen for,information så det stod ut genom örona när jag satt mig i bilen! :D
Efter det va jag jätte trött..somnade nästan på soffan! o såg en film från tvn som int jag gjort på evigheter! Kvällarna brukar gå en heldel åt simon :) Men igår så jaa,, o när filmen tog slut for vi o sova allihop :) somna bums! o vakna när M smälld i kylskåpsdörrn :D
Steg sedan upp fem över sju med simon som int va på värdens bästa humör,men de "bota" vi fort med lite gröt o kakao :)o 3 par avsnitt av fåret shaun..o sen ville han rita! :) annors brukar han sitta fastklistrad vid tvn på morgonen men inte idag :)

Flunssan är på bättringsvägen,,tycker att det känns som de är bara på mornarna :S supertäppt då :/ underligt..

Snart ska man föra iväg mitt lilla troll till hans dagställe som han stortrivs på :) Få leka med sina vänner.

Vad jag ska göra idag är fortfarande ett stooort mysterium..har int rikit en bil som fungerar 100% så man kan int köra så långa vägar med den. Kanske man bara hömm.. Jag vet inte! :D:D kommer väl på något... Söka vidare på eventuellt någo husdjur!? :) eller så kanske läsa igenom lite dagvårdverksamhet o lagar mm :)" egen studietid".


Får se!
Kram på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0