GoMoRgOn :)

Gomorgon!

For fyra tiden o la mig,blev väckt halv nie tiden av en som verkligen "vaknat på fel sida" idag. Jestas lilla gubben va gråtiger.. håhhå... Så det var bara o stiga upp efter den öronupplevelsen,sku endå int ha fått sömnen tibax! hinner sova inatt sen bara :)

Njuter nu av min kopp kaffe trots att min lilla fläskläpp tar sjukt( S som donta in huvve rakt mot läppen min)Men de ser redan mycke bättre ut idag än igår ;P. och så har man njutit av två smörgåsar o sett ut på det fina vädret :) Ska bli härligt o fa ut o gå idag! Bara man sku bli så intresserad att sätta på sig kläderna bär det ut med skrikis o hundarna,o säkert kommer de två lurviga kattor med ;)

Tror för vår del att det blir hemfärd morgon,orkar inte stressa med något sånt idag inte! :) o vart har jag bråttom egentligen?blommorna??disk,byk?... jo nej de kan nog riktigt ta o vänta nån dag till!,o sambon ska väl komma hem idag så ingen nöd alls! :)

Satt o fundera på nästa tårtprojekt,men denna gång får det nog bli kanske kaffegäster påväg så att nån äter av :) Tycker om o laga men äta dundermassor av sött o sånt e jag mindre intresserad av.. Blev kanske en aning mycke igår ;D:D

Så nu var allt sagt som jag tänkte på..nu ska man lite aktivera sig,"kaffe slut i koppen o pigg i knopppen"! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0