Glad pigg,motion,disk o mera disk,trött,mat o familj,o lite till disk :D Min vardag :)

Är heelt slut. När jag gick iväg o hämta S va jag jätte pigg o glad men jisses tusan när vi kom hem så va de som ett slag i ansikte.
Nå jag börja skala potatis o hacka lök o morot,satt potatisen o koka,stekte lök.. o malet kött. Sen kom M hem(vart till IKEA,butiken)

Maten är snart klar,sitter ner en stund. Tror att min förkylning har äntligen brutit ut ordentligt nu,låter dumt då jag säger äntligen men ha vänta o vänta,,men de har bara "jääst" på. Så nu e det bara o bli frisk! sen så e det hoppeligen över! :)


Bilden nedan: är när vi kom hem från dagis,han va noga med att skuffa kärran själv! :)


tog en paus vid busshållsplatsen :):)


Nu är maten hoppeligen klar så ska äta lite nu! o ser fram emot helgen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0