En sovmorgon som va lite oväntad

Japp! fick en sovmororgon idag.. BÅDE JAG O GUBBEN.. Sonen har varit helt knäpptyst, Jag vakna av att hans skitblöja kom vid dynan o en står o ropar "kakka kakka kakka"!! o då va klockan halv elva. Jag blev helt förskräckt o börja tänka på va han rikit ha syssla med o om han bytt blöja själv o fått skiten runt nån annanstans.??Nå jag stiger upp o tvättar sonen o sen tar jag mig en titt, de första jag ser e att han grejjat med byket,de låg överallt rena kläder. MORRR!! sen två halvätna bananer o två påtuggade äppel. så visst ha han ju skött sig fint o fixa frukost själv. men klottigt med banan överallt,fått tydligen en tomathalva nånstans ifrån som va platt på golve som smått torka,betyder ju att han stigi upp tidigt. Men han ha vart rätt så tyst för att int ha haft tv på?! förvånar mig helt jätte massor! inte likt honom. Han försöker ju varje morgon riva upp en :S:S :) GULLUNGEN min <3

På lördag börjar studierna då igen i min gamla skola men ny linje! ska bli intressant o roligt,Äntligen studera till nåt man länge tänkt på men trodde de va omöjligt o bli det då jag gick ut högstadie!!:) "dagistant" fast detta har bara tillhörighet till gruppdagis o egen hemverksamhet :) men de tror jag kommer trivas med endå!! :)

Idag hade jag tänkt mig in till åbo och se,men vägarna ser bedrövliga ut. Måste ut o köra lite själv först,hatar o köra själv nuförtiden då de är halt på vägarna :/ o speciellt om sonen ska med för då e de inte bara mitt liv som hänger på tråden. Kanske de e bara slask där ute,men ser halt ut :) får se får seeee :))

Nej blä,känns som dagen gått redan helt jätte massor framåt o man missat en massa.. Nååå får bara dricka mitt kaffe nudå o sen börja städa efter sonens egna äventyr här hemma! tur att vi ha stoppa nyckel i dörren o låst den utifrån!! :)))) annors sku han säkert haft äventyr i hela grannområde me bara pyamasen på!! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0