Dehär att vänta på jobb alltså att va arbetslös!..

Är väldigt TRÅÅÅKIGT! men det har sen igen gett mig intresse till att baka.. Nu har jag jääätte många ideer..O en sak tänker jag prova imorgon!
Tänker laga typ prinsesstårta med lite annat innehåll,,vad vet jag inte ennu de ser jag i butiken imorrn. Dekoratinen är jag mest ivrig på o laga! :) Kakbottnet laga jag idag så är en bit på väg redan :)

Hade vissa förfrågningar i somras på dopkaka o barnkalas kaka..men då va man ju bara NÄÄÄ int kan jag någo sånt int.. Men nu känns det bara kiva o lära sig o se om det blir till något eller om det är bara o sätt opp på hyllan o låta ruttna bort. :D Kanske man vågar säga ja nån dag om nån frågar?vem vet?! ;D

Imorn blir det då Åbo o se lite! o sen ut till mina föräldrar över helgen,Min lilla pluttis kommer med. O va de ska bakas o ha sig! ;D:D o härja med kattor o hundar <3

Nu baddags med Simon!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0