Dåså..

Idag ringd Gigantti "gubben" o berätta att min telefon har fått fukt i sig..NÄÄÄÄÄÄJJJJ!! :( O precis då som han ringde gick jag hem med simon från dagis,,o va jag flåååsa som en dåre! undrar va han trodd att jag höll på med ;D:D  skämtosido...har så dååålig konditon ,måst nog börja något åt saken nu!! :D
Medan jag försöka få luft o lugna ner mig o fundera tillika rikit va han sa ,då han peppla på finska en massa men tror jag förstod,men sambon min får ta o kolla upp om jag försto saken rätt va jag sku göra EINDÅ :)))

Kvällen annors gick till att söka efter kvittot till telefonen,då jag hittade det så låg det framför näsan på mig,så imorgon har jag ett ljuvligt STÄDPROJEKT medans gubbarna är på jobb/dagis! Och så ska jag se till att herrarna har mat på borde då de kommer hem ;D dedär kvitto for före allt annat idag,typiskt mig! :D UPS! Men Matias lagade maten o bra gick det med :))

Boken är nästan slutläst,tre kapitel kvar!Så den är väl färdigt läst före jag stänger ögona för denna dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0