Väckning 4.20

Japp som rubriken säger så va de en tidig morgon för lilla virran :) Jag va underligt nog vaken då redan..för jag hörd ju när han steg upp o kom brevid mig o busa med sin nalle o va jätte glad! jag kollar klockan o tänker stort NÄÄÄÄÄJ va e nu detta för tid o stiga upp då :D Hahah
Så mycke som man sovit denna helg va de nog ingen konst o stiga upp, Thank gooood att det finns filmer iaf som han vill se på med tanke på att de fanns en annan som stoor SNARKA.... brukar va liv i holken annors :P

Är på bra humör, lite o fundera på idag,,denna vecka blir det lite ett o annat o fixa. Skola på onsdag.. Databehandlig ou jee.. eller TRÅK!! Får se, kanske det blir rikit spännande oxå?? eller ne spännande blir det knappast. Sett skolan ut o in i alla hörn,SPÄNNANDE blir det INTE! MEn ser fram emot o börja göra något iaf! :)

Jahapp..vem ska man rikit ta o bomba med samtal  idag då?jag har så energi idag att voih bambulumba... Kanske en cider på dagen sku lugna ner mig.. hahah njaaa elller så njaaa njääää... En kopp kaffe till kanske, Nej då får grannarna problem med mig... Då börjar jag remonta... ingen bra ide...

Håhhå,, denna helg får det nog bli nåt skoj med vännerna,,ser redan fram emot det fast ingen vet om det ennu. HAH!

Prutt o hej nu blir det dagis.. kanske jag blir dit idag så håller någon redan på mig iaf.. tutt i mun kanske?

Ha en bra början på denna vecka allihoup!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0