Ut till Skärgården :)

Bror med sin dotter ha kommit till nagu,så ska idag fara ut o tillbringa dagarna med dem! HÄRLIGT!! :) Imorgon Hämtar jag Simon från korpo så blir full rulle hemma hos mamma o pappa! O inte nog med det så har brorsan deras katt med så jaa.. Kommer ju att komma till ett zoo idag :P:D Jejj DJUR!!<3

GÅRDAGEN :
Piercingen I LOOOOOVE IT,,int en sekund att jag ångrar att jag satte i näsan.. tydligen satt jag smycket på rätt sida oxå,sovit utan att jag stött till den.. Int svullet eller rött.. o den delen har nog int vart problem med tidigare heller så..men man vet ju aldrig.  Bra ställe men var till..kostade en sak men han som sålde pruta ner så dit far man gärna igen!  :) Otroligt glada personer! :)
R var med o kunde tänka sig att också sätta.. Fast en annan gång.Fast jag måste erkänna,,De tog sjukare än va jag trodde att de sku ta,, Jisses vilket TRYCK.. Men när smycke var väl i så känd int jag något mer :) LOOOOVE IT!! :)
Bild kommer senare ;)

Sen fick vi en kompis till med o for till ikea o handlade lite,sen också via citymarket o handla mat! :)
sen va de mat o soffa o sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0