Tjolahej tjolahopp

Imorse vakna man med 39s feber.. Men under dagen så ha man endå hunnit vila lite. O nu har jag bara stegring <3 o matlusten är stor <3 och det är tur för jag laga köttbullar med gräddig brunsås och klyftpotatis!! namsis säger jag bara! :) blev lite sent med maten men simon fixa ätbart åt sig själv



Lite missa han då han hälld men visst va han ju duktig o fick i sin skål också! :) lade till lite youhurt som han stod o peka på när han öppna kylskåpet! :)


O inte nog med det tyckte han att allt va mamma sorterat i lådorna va helt fel



Så han "sortera dem rätt" på sitt vis :) Min hjälpreda minsann! :)<3




Och så la upp lite av dagens tjolahooppanlej mat! <3



:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0