Snöyra

Vilket väder,, JAg som tänkt mig till åbo o göra första piercingen..Sku int vilja köra i snöyra :(  buuuuu! Sku nog bara varit nu o beställa nål o smycke själv..MEN JAG SKU INT VÅGA SÄTTA DIT DEN SJÄLV INT.o vem sku man få o göra det sen åt en?! :D

Hoppas det lugnar ner sig, ska endå ha bilen på besiktningen först,så får ändå vänta ennu :)Har blivit rädd att köra,varför?o ibland e det bara härligt o tryck gasen i bottne??! Så jag förstår sambon bra varför han vill köra för det mesta om vi e nånstans ;) O jo förstås när Simon är med så kör jag nog som e snigel,missar gärna färjan tex iställe för att köra i diket med honom med. Vill int tänka tanken att det sku hända honom något.

Väntar nu att klockan sku gå framåt..har inga extra planer idag. Kanske man får nåt planerat med R som kommer med som min "finska översättare" eller "få klämma ihjäl hennes hand", Ne jag skojja.. Vill nog bara ha sällskap med :) men först får vädre lugna ner sig så mycke att jag vågar sätt mig bakom ratten! Vill ju int krocka eller köra åt fan med bilen för en piercings skull heller!!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0