Orkar inte

Jag bara inte har kraft ,endå går "maskinen". Flunssa på gång,borrelia på samma gång som spökar.ont i kroppen huvudvärk..o denna hemska trötthet!

-22 som mest där ute va jag hunnit se o KÄNNA. Simon ha vart på dagis idag ensam,men dagmamman tyckte det va jätte skönt o kul o ha bara honom idag, de hade målat o grejjat en massa inför vändagen, en bra dag helt enkelt.

Vart runt lite till butiker idag.Hong kong o tarjoustalo o sen handla maaaat! Nu kan man inte påstå att kylskåpe är tomt!

Lagade korvsås o potatismos idag,kändes som en evighet o laga det. och en evighet o diska efteråt.. o nu sitter man här o vill somna bort.. Men ska försöka få bort den känslan o pyssla något med Simon! kanske baka paj? har jätte mycke frukt nu! päronpaj kanske?! får se :) eller så gör man det imorgon o hoppas att man orkar med nåt då.. Imorgon ska matias fara på jobb,legat hemma i två dagar i flunssa o magsjuka liknande. MEN SIMON ÄR FRISK konstigt nog..men ha vart nogrann med hygienen så kanske han slipper undan :) hosta har han men det är allt! :)


nepp nu o aktivera sig lite igen! :) o hoppas att natten sku börja komma så man kan gå o lägg sig! :)

Hoppas alla haft en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Jag

kämpä kämpa snart e de sommar :)

2012-02-02 @ 20:16:51
Postat av: Ette

Jo härligt jag bara väntar på den! men int e det tokigt med lite vinter först!:)

2012-02-03 @ 09:24:50
URL: http://taantettulis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0