Nu kan jag ta helg med ro

Diskat ett högt berg med disk..Har städat, o vikt in kläder,o gått igenom kläder! bykt kläder o hängt opp det! Simon hjälpte lite till o hänga upp de våta byket! då han kom hem från dagis hade ju bykmaskinen snurrat färdigt.Passligt så fick man hjälp :) <3 och har nu lite lakan,dynvar o sånt snurra ett varv i maskin.

Och sovrumme ser rätt så beboeligt ut nu! :) dammsugat det ordentligt idag,brukar vara ett såntdär rum man allti är så lat o ta ordentligt igenom men idag fo precis allt onödigt! he bara flööög! :) dammusagarn fick ordentligt med mat ;D ,,fast vi inte har hund men endå e här fullt av hundhår. Helt förvånad hur mycke som Simon släpar hem från dagis!! :S :)

Hörde mig med lite jobb igen idag :) om två veckor sku det finnas då en går på mammaledigt. Så nu går man o väntar på att de ska börja gå framåt,,Vill börja fylla på mitt tomma konto med pengs!! :)

nu e det bara o ta helg! tänker unna mig o baka! Blev inge igår men nu tusan ska de bli något,int kan jag endå sitta still idag inte. Skönt att det nångång är den vägen i dessa dagar! :) ingen värk idag inte,men de får jag väl äta opp till natten! men har världens bästa serie man kan glo igenom så för mig får värken komma till natten ;D knäppt men sant!

Imorgon efter min telefooon <3 om kameran fungerar återstår o ser,men tillbaka telefonen får jag!! :) jejj<3

En bra helg till er allesammans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0