Nervös,tankar

Spyfärdigt nervös för morgondagen,,finns int nå värre i mitt liv då det gäller att besöka läkare o sjukhus mm. eller jo det finns nog men int just nu känns det som! :D
Att föda barn tog ju sjukt men då tog man nog emot precis va de erbjöd för att lindra smärtan!Och det va ju en underbar upplevelse o få ett barn! Efter epiduralen var man ju helt i paradiset kändes de som! av den orsakens skull kan jag nog fara till BB flere ggr ;D;P

Men morgondagen så "yööck!!". Bara tanken på ryggmärgssprutor o fler antibiotikor får mig så.... vilja ta en sista minuten resa!

Och idag kom dehär nervösa väntande fpa brevet hem, efter att man väntat nån månad nu på det :/ o jag fick 3 brev! de hade då satsat på papper o kuvert :D:D .. Men innehållet var ju sån lättnad att att fpa blev ganska fort min"vän" för dagen. Och man kan gladeligen gå o köpa mat idag utan att fundera om kontot e tomt!?! :) o så måst man ju sätt undan lite i sparandet också! :)

Tycker tiden och veckorna nu sku kunna gå fortare nu! mot den varmare tiden o piggare måendet! :)

Nu är det dags o sluta här. Ska fara efter mitt lilla<3 ha en bra dag allesammans!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0