Magsjuka

Då va det dags för lite magsjuka.. Tur har inte simon det ännu men den större "ponken".. Va till butiken idag o bunkra jaffa o coca cola o blåbärssoppa! o nu tuggar i sig mjölksyretabletter o vitpeppar o bara hoppas att man inga själv får det!
Men med min tur så sitter jag säkert o bästis med wc byttan ;)

O bilfan blinkar gult i panelen fortfarande.. Trött på att den hela tiden piper o gnäller att nåt e fel... Trodd igår bara att den skojja då det är så kallt men fick bara konstatera att måst få den o kollas endå. Och tycker det är så konstigt att det ska krångla så fort jag kör,,Jag menar förut så körd jag som en dåre..o då höll bilen(nissan) men nu då man kör så försiktigt o fint som möjligt så då ska de nog gå sönder... Böööhhööö..!! om jag sku ha en häst så sku ha helldre ta den nu.. men var sku jag ha den till hands,i vårt torra förråd i ett höghus??

Natten har gått jätte bra trots att Simon sku va uppe lääänge igår... Men till sist somna han,o jag med..steg upp 4 tiden för toabesök,o sen hänga upp byke som man inte fick gjort igår kväll.. Sen sova igen o sen ringde klockan o va jag sku veeelat sova lite till ! men nej :) nu e man ju förstås pigg! :)

o va ska man nu hitta på med då? nee jag kommer ta det lugnt,o ta hand om sjuklingen som ligger hemma.. Fast han ligger nog o sover nu.. Så kanske det blir lite serietittande,börjat att se på Terra nova..

Japp det var det!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0