Lösenord fel!!?!!

Japp då får den nya telefonummern komma ibruk på heltid. Den andra telefonen hade dött o va borta 2 dagar.men idag då jag sku öppna den pånytt begär den lösenord som den allti gör.. Jag skriver in det o den säger att det är FEL.. Hur kan den vara fel då jag inte ens bytt!! jag pröva alla ggr man har chans till enda tills den börjar begära PUK koden. O den har jag ju nånstans MEN Har jag ork o lust o försöka varje jävla gång telefonen dör eller om jag måst start om?! Den verkar ju helt pucko sen jag första gången va o låste korte.. Men nu så får den nog raderas helt o hålle, Nerver kan man inte köpa nya så Bye bye!

Så allas numror e ju totalt borta nu,, Så får börja pånytt att samla in dom närmaste vännerna! :) Myndigheter mm meddela jag ju förra veckan till.

Idag blev Simon hemma med mig,jag har inge "extra" ork o köra o hämta idag(är halvdöd),själv e han också lite "on off" med sin flunssa, så han får helt enkelt vara hemma med mig idaag :) Mamma o pappa kommer in,ska fara till gigantti o ta hem min htc som int man haft möjlighet då bilen bara krånglat gång på gång.  O sen handla lite maaaat :) Så sån kommer denna vardag vara, och jåå så ska man ju till läkarn.. lovley....


O så såg man lite bilder på min gamla dator o kunde inte låta bli o sätta in denna :) Inte kunde man ju tro att denhär lugna babyn sku bli en vilder en :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0