Läkarbesöket

Orkade inga blogga nåt igår sen på kvällen. Mitt läkarbesök så blev ju helt annat än va jag trott, eftersom jag e så flunssig så kunde han inga konstatera om det är borrelia, eftersom flunssa& borrelia symtom e nästan samma,så sku ta kontakt igen då jag tillfrsiknat..Men antibiotikakur fick man endå med sig ut, denna gång för Angina...

Tror jag till näst tar spritflaskan i handen o ser om det sku börja bota.. Jag vill ju för tusan börja gå på jobb!!! o med denna fart så ruttnar jag ju bort :/ Och antibiotika har jag nu ätit så mycke att snart biter det ju inte på mig längre!! :D
Men njä dendär flaskan lockar endå inte helt,, Har ett barn som ska skötas,bara tanken på krabbis o sköta simon tillika så hahha NÄÄÄ :D

Natten ha varit hemsk,,vaknat nästan varje timme o sett på klockan,,Endå kände man sig utvilad när man steg upp med simon eller så e jag så bedövad i hjärnan av förkylningen.

Denna dag blir o vara hemma. Telefonen fick jag hem igår MEN de hade inte lagat fanskapet! :/ ARGH!!! o när jag fick veta va priset blir o laga så får det riktigt vara som det är, det är ju endå bara kameran o videoinspelning som inte fungerar. Lite tråkigt är det MEN har ju endå en systemkamera som jag får börja dra på! ;)


Nästa vecka hoppas jag att allting ha lättat! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0