Gomorgon i snöovädret :)

Här har det vart en kul morgon,är det ännu ;) Simon har vart åter på bra humör :) glad o härmat efter mig då jag lekt en apa som satte på kaffe :) o han gjorde likadant,ljud o rörelser! :) O han skratta så han föll på rumpan.. :)
Sku kunna behålla honom hemma idag igen men sen är det nog bättre att han e på dagis oxå. Sover bättre och är på bättre humör :)

VILKET VÄDER!!!! Igår var det solsken o helt underbart, Norrsken också fast någo sånt såg inte jag.. Och nu idag... BLÄ!
Int för att det är så farligt o vara ute men att köra bil när man inte ser nåt så IIIIK! :)
Nå en bra orsak o stanna inne o städa idag,blev int så mycke igår då jag var så ivrig o sticka Och sockorna är klara!! :)


Såhär blev dom! Kan säga att andra sockan jag sticka gick krångelfritt! :) superbekväma på fötterna mina :)


Och när vi nu endå laddar upp lite bilder så kan jag på samma gång sätta lite bilder från sportlovet :)











Påväg hem




Vår brygga som tyvärr inte tyckte om denna vinter alls.. Blir intressant då isen försvinner o se hur den ser ut sen..







Min blivande man ;D "snygg,kall o våt SMASKENS!" precis som jag vill ha det :D*skämt*


Bilderna är inte i ordningsföljd :) Har samma bilder på fb,fast där är det mera bilder. Så trögt o ladda hit många bilder så dethär får räcka!

Och när det gäller pensar ,så såg man lite utav stormens krafter där med, men byggnaderna är hela och det är huvudsaken! :) "Vårt paradis,lugnet,tystnaden,naturen" <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0