Första sockan klar! jaaaaah!! :)

Första sockan klar då! Efter många upprivningar fick jag sockan klar,Igår då jag börja sticka o tänkt att allt e frid o fröjd så kom det en tråd ut FÖRE HÄLEN.... ooooH var jag vart rikit när jag stickat skaftet!! fy på mig :D Nå det var bara o riva upp typ allt :D Men halv fyra inatt så var den klar o nu kan jag med ro o lite mer "erfarenhet" börja med den andra sockan :)

Idag va Simon på jätte bra humör,sku gärna hållit honom hemma,men han stod vid dörren med pyamas,stövlar o dagiskassen o förstås sin nalle o vinka glatt åt mig bara..Så det var nog bara o packa på honom vardagskläderna/ytterkläderna o föra honom. O han va jätte glad då vi kom fram :) Så han måste nog ha saknat vännerna lite :)

Ingen ro i kroppen precis fast jag är supertrött, jag sku kunna stå sovandes idag.. Va fasen inte enkelt o få ögona upp då simon försöker få datorn på o kunna se på Mumin eller Bääää eller va de nu va som han sku se på lite över sju. Pekplattan låste vi oxå så blev sen o fara till tvn :)

Städa nu lite först,här ser för jävligt ut,sen tänker jag ta kaffekoppen o stickorna o garnet i handen o börja sticka :):):) O hoppas att inga man somnar bort,vill inte sova nu på dagen,blir bara ennu tröttare då..O inatt tror jag att de blir o sova ;):)

Jätte fint väder där ute! solen skiner o lite kallt, -9 visa bilen men vet int hur mycke den stämmer.

Önskar alla en bra måndag! Nicefilibajs på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0