Bestämt o snart gjort! :)

Snart gör man det som man tänkte på när man kockstudera. Men eftersom de inte va rikit någo omtyckt så skippa jag det o tänkt jag gör det efter studierna..Efter studierna blev de barn så då blev de inte av heller.. Men nu tusan ska de ske! oberoende va min sambo tycker om dessa piercingar! Min kropp JAG bestämmer :D
Så har man oxå funderat hit o dit med tatuering o tror jag bestämt mig på den fronten också :)

Färgade håret igår,,JÄTTE MISSNÖJD..herreguuu va tänkte jag på!! Hade samma hårfärg när jag va 18 o tänkte jag hade ju det då..Men nu..Neee tror de blir o färga om det snart igen,,tänker låta de sitta kanske tre dagar till o se om jag ändrar tycke..men nu...STORT NÄJJ NÄJJ NÄJJ!!

Blommor fick man igår av Matias <3 trodde nog att det inte sku ske men överaskad va jag ju nog STORT :D Fina e dom med :) o en skraplott med vinst på 7 euro :D blivit rikare! ;) En bra dag :) maten var toppen o idag diskar man upp allt.

Idag annors så står storstädning på listan,byke snurrar nu för fullt. Ha int städat plockat eller nåt sånt på tre dagar eller kanske två,Värsta bombnedslaget!! Och nu när vi slutat snora så blir det också rena sänglakan! Jädrans skönt! :)


Kanske bäst o sätta igång nudå :) Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0