<3

Tro det eller ej,men vår superfebriga pojke sov som en stock inatt,jag som förberdde mig på det värsta. När jag vakna imorse va klockan 8,, märkte att Simon sov då ennu o jag satt ögona fast igen. Kvart före tie kom Simon upp i sängen med mig o va supergosig! va en rejäl nattsömn för honom. men febern va borta men flunssan är kvar!,nu sover han "dagssömn". Matias ha lagar mat o det doftar underbart" kyckling o något till! ska bli gött

Sku se på tv men de bara krångla så hamna här framför datorn :) Kan int annat säga men har nu levt med soneras tv paket sytem snart ett par månader,,men det är ju bara skit om man har dator på tillika... O när är int datorn på i detta hushåll? Dygne runt nästan... men blligt i det så ska väl inte klaga?! eller jo det är för ...... när man följer med något o sen krånglar det o jaaa.. man tappar ju bara tålamodet..

Denna lördag ha börja bra! sovmorgon o en kiva nyhet men som jag inte berättar här. Glad glad glad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0